Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zwroty i reklamacje

Reklamacje i zwroty

 


Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu 504-171-074.

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedura reklamacyjną:

 

          1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, forma rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjęcia przez sklep decyzji).

          2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

          3. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

          4. Jeśli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjęcia decyzji w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 

 

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@pettirose.pl lub telefonicznie +48 504 171 074. 

 

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu na własny koszt bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy. wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania- każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, Towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku produkt nie zostanie przyjęty. 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu: 

          1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.

          2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na który zostanie przekazany zwrot pieniędzy. 

          3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu ( czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością). 

          4. Jeśli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informacje o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony  numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 

 

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony ( ze względu na uszkodzenia produktu lub oznaki użytkowania) przekażemy Ci na wskazany adres maila informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu.  W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki. 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl